Logo klein
Home » Praktijk » Campagnes

Campagnes

Blessurevrij Nederland zet in samenwerking met haar partners verschillende campagnes op om aangesloten fysiopraktijken direct toegankelijk te maken voor geheel bewegend Nederland.

Doelgroepen

Onze organisatie maakt onderscheid tussen primaire en secundaire doelgroepen. Voor komend jaar ligt de nadruk van de campagnes op de primaire doelgroepen. Tot deze groep behoren:

  • Huisartsen (patiëntenbestand)
  • Sportverenigingen met al haar leden
  • Verzamelgebouwen
  • Zorginstellingen

Blessurevrij Nederland schenkt tevens aandacht aan de secundaire doelgroepen. Deze campagnes worden vanaf medio 2018 uitgezet. Tot deze groepen behoren:

  • MKB
  • Bouwsector
  • Overheidsinstellingen

Regionaal

De aangesloten fysiotherapiepraktijken kunnen directe naamsbekendheid en rendement behalen door middel van de lokale campagnes. Blessurevrij Nederland hanteert hier de ‘’ons kent ons” formule waarbij potentiële cliënten uit de directe omgeving aan de aangesloten fysiopraktijk gelinkt kunnen worden.

De doelgroepen van de regionale campagnes worden voorzien van:

  • een nieuwsbrief
  • direct mailing
  • marketingmateriaal zoals flyers en posters

Bij sportverenigingen en verzamelgebouwen heeft Blessurevrij Nederland gekozen voor een verdienmodel voor de sportclub of instelling. Hoe meer actieve downloads, des te meer de club of instelling beloond kan worden. Vermelding van de samenwerking op de sportclub of instelling is hierbij de doelstelling.

Landelijk

Naast de bekendheid binnen de eigen regio en omgeving heeft Blessurevrij Nederland landelijke uitstraling door middel van:

  • social media acties
  • aanwezigheid op verschillende sportevenementen
  • media-aandacht